Lilo a Stitch 2: Stitch má muchy
Vaše obľúbené postavičky sa vracajú v tejto srdečnej komédii o tom, ako je možné spojiť priateľov a rodinu, aj keď sa zdá, že jednotliví členovia sú si na míle vzdialení. Predtým ako sa na Havaji spustí ďalších 625 pokusov, Stitch si žije spokojný život. Pomáha Lilo pokračovať v maminých šľapajach - pripravuje sa totiž na veľkú ostrovnú súťaž v tanci hula. Všetko ide ako po masle až do chvíle, keď sa u Stitcha začnú objavovať poruchy správania. Teraz sa musia Lilo, Nani, Jumba a celá rodina snažiť, aby zachránili svojho malého veselého priateľa.