Peter Parker je späť vo filme Spider-Man: Ďaleko od domova. Priateľský superhrdina sa pridá k svojim najlepším priateľom Nedovi, Mary Jane a ostatným, a ide s nimi na dovolenku do Európy. Petrov plán na pár týždňov nebyť superhrdinom sa rýchlo zmení, keď neochotne súhlasí s tým, že Nickovi Furymu pomôže odhaliť záhadu útokov páchaných Elementálmi. Spider-Man a Mysterio spoja sily v boji proti chaosu, ktorý sa na celom kontinente rozpútal, ale všetko nie je také, ako sa na prvý pohľad zdá.