Star Wars: Epizóda VII - Sila sa prebúdza
V galaxii rastie nová hrozba. Rey, zberačka šrotu z púštnej planéty a bývalý stormtrooper Finn sa preto musia pridať k Hanovi Solovi a Chewbaccovi pri hľadaní jedinej nádeje, ktorá môže obnoviť mier.