Rímske prázdniny
Lizzie McGuireová a jej kamarátky oslávia maturity školským výletom do Talianska. Tam si Lizzie pomýlia s Isabellou, najväčšou talianskou divou populárnej hudby a Lizzie sa zaľúbi do Paola, Isabellinho bývalého priateľa a speváckeho partnera.
Zbohom domov! Vitaj Rím! Pridajte sa k americkému zlatíčku Lizzie McGuireovej na životnom výlete. Lizzie a jej kamarátky oslávia maturity školským výletom do Talianska, aby zažili la dolce vita... a tiež skvelú pizzu. V sérii vtipných udalostí si Lizzie pomýlia s Isabellou, najväčšou talianskou divou populárnej hudby a Lizzie sa zaľúbi do Paola, Isabellinho bývalého priateľa a speváckeho partnera. Lizzie má teraz životnú šancu, keď sa premení z nešikovnej tínedžerky na medzinárodnú popovú hviezdu. Bude to, že sa stane talianskou speváckou senzáciou tiež znamenať, že musí zanechať rodinu a priateľov? Je len na Lizzie, aby prijala novo nájdenú odvahu a urobila veci, o ktorých si myslela, že sú nemožné.