Timmy Time: Timmy's Seaside Rescue
Timmy a jeho kamaráti zo škôlky idú na prvý výlet k moru. Plážovú zábavu preruší to, že Timmyho macko a čierny pasažier Bumpy sa vyplaví na more na rafte. Dúfajme, že statočný Timmy ho zachráni.