Echo
Štúdio Marvel predstavuje seriál Echo, zameraný na Mayu Lopezovú, ktorú prenasleduje kriminálne impérium Wilsona Fiska. Keď ju jej cesta privedie domov, musí čeliť svojej rodine a koreňom.