Kde bolo, tam bolo
Chlapec vyhľadá svoju dávno stratenú mamu, ktorá ho dala na adopciu, a presvedčí ju, aby s ním odišla do mesta Storybrooke v štáte Maine. Bývajú tu rozprávkové postavy, ktoré tu uväznila Zlá kráľovná.