She-Hulk: Neuveriteľná právnička
V seriáli She-Hulk: Neuveriteľná právnička od štúdia Marvel musí Jennifer Waltersová – právnička zaoberajúca sa právnymi prípadmi spojenými so superľuďmi – žiť komplikovaným životom single ženy po tridsiatke, ktorá je zhodou náhod tiež zelená, dvojmetrová a supersilná obryňa.