The Kardashians
Rodina, ktorú poznáte a milujete, je tu s novým seriálom a dajú vám priepustku do svojich životov. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall a Kylie privedú kamery späť, aby odhalili pravdu za novinovými titulkami.