Will Trent
Špeciálneho agenta Willa Trenta z Georgského úradu pre vyšetrovanie (GBI) opustila matka hneď po narodení a musel si vytrpieť zložité dospievanie v preťaženom systéme pestúnskej starostlivosti v Atlante. Teraz je odhodlaný využiť svoj unikátny pohľad na vec a zabezpečiť, že nikoho neopustia tak ako jeho, a aj preto má najvyššiu mieru objasnených prípadov v GBI.