Zloduchovia z Valley View
Mladá Havoc sa postaví vodcovi všetkých zloduchov a ten sa na oplátku rozhodne, že zničí ju a celú jej rodinu, čo ich prinúti zmeniť si identity a ukryť sa na predmestí štátu Texas. S pomocou ich novej a super šťastnej susedky Hartley budú musieť Havoc (teraz Amy), jej brat Chaos (teraz Jake) a zvyšok rodiny skrývať svoje schopnosti a zabudnúť na svoj zlodušský život, aby sa z nich stali tí, proti ktorým celý život bojovali... dobrí občania.