Snabba cash II
Uppföljaren till dramatiska Snabba Cash följer JW, som en gång var en lovande student vid Handelshögskolan i Stockholm, men hungern efter snabba pengar blev hans fall. Efter att ha tillbringat fyra år i fängelse vill han förändra sitt liv, men det är inte så lätt som det verkar då han går tillbaka till ett liv i kriminalitet.