Snabba cash: Livet deluxe
I den sista delen av Snabba Cash-trilogin lever JW i exil, fast besluten att ta reda på vad som hände med hans försvunna syster, Camilla, eftersom ledtrådar pekar mot Stockholms undre värld. Jorge planerar dock en sista stöt – Sveriges största värdetransportrån. Samtidigt hamnar Radovans dotter Natalie Krajnic i en korseld. När hennes pappa blir offer för ett mordförsök dras hon in i en accelererande maktkamp inom den serbiska maffian.