Snabba cash
I Stockholms kriminella undre värld korsas tre individers vägar vilket får våldsamma efterverkningar. Jorge har rymt från fängelset och jagas av både polisen och maffian. Mrado är indrivare för den serbiska maffian, medan JW tillbringar sin tid som storspelare på trendiga klubbar. Alla tre männen är dock snart sammanflätade i ett delat öde.