I Livets Slutskede
Hur känns det att veta att du inte har en framtid att hoppas på? Hur hanterar du insikten om att du bara har två dagar, två veckor, eller kanske högst två månader kvar att leva? Hospice i Uppsala, en plats för människor med mycket kort tid kvar i livet, öppnar sina dörrar för tittarna.