Hard Times
Byn Kilcoulins Leap var en blomstrande kurort med en helig källa, men erbjuder nu få jobb. Några vänner planerar att kapa en last Viagra för att sälja, men räknar inte med tillverkarnas kraftiga reaktion. I panik gömmer de lasten i byns heliga källa.