Kalle Ankas hundbad
Kalle försöker locka Pluto att prova hans mekaniska hundbad, men råkar själv bli fast, skrubbad och upphängd på linan att torka.
Med ett gummiben som lockbete försöker Kalle locka Pluto att prova hans mekaniska hundbad. När benet ger Pluto problem försöker med en leksakskatt som lockbete bara för att själv råka falla i badet, bli skrubbad och upphängd på linan för att torka.