De Wit, Rosé en Roodtrip
Den ledande vinexperten Harold Hamersma och författaren/skådespelaren Ronald Giphart har varit vänner i flera år. I denna förtjusande nya serie lämnar den charmiga duon studion bakom sig och ger sig av på en roadtrip för att utforska kända vinregioner.
Harold och Ronald reser genom Sydafrikas vingårdar på jakt efter den perfekta jorden.
De två herrarna dyker in i druvornas värld på sitt uppdrag att hitta det perfekta vinet.
Harold och Ronald undersöker om en vinmakares karaktär kan tränga in i deras vin.
Harold och Ronald lär sig om apartheid och utforskar Sydafrikas kultur och mångfald.
Harold och Ronald lär sig allt om vinmarknadsföring och provar det dyraste vinet i Sydafrika.