Karsu's Turkije
Karsu visar oss de roligaste, godaste och mest originella ställena att äta på i Turkiet. Det kan vara allt från ett hak vid Bosporen, Istanbuls marknad eller en stadsfestival med Karsus familj i deras hemregion. Så om du är ute efter nåt mer än standardbuffén på hotellet, är det här ett program för dig. Och för dem som gillar det, kommer vi visa hur alla delikatesserna tillagas, och såklart även deras enkla recept.
Karsu tar med oss till Istanbul, den vackra turkiska metropolen med 16 miljoner invånare.
Karsu visar oss gatorna, barerna och arkitekturen i den idylliska asiatiska delen av Istanbul.
Karsu stannar lite längre i Alacati och visar oss den idylliska och färgglada stadskärnan.