Revamp
Följ med "Deap Canyoning"-teamet när de utforskar nya platser i Ticino och norra Italien. Upplev freestyle-paddling i floder, bäckar och grottor, där gränser utmanas och sporten tas till nya höjder. Med Warren Verboom, Lars Nobs med flera. Filmat av Fabio Balassi, Cedric Schnegg och Marco Bersnak. Sponsrad av Edelrid, Osogna Optics och GoPro. Njut av äventyret!