Manolos magiska resa
En ung man ger sig ut på en resa genom tre fantastiska världar i detta otroliga tecknade äventyr av producenten Guillermo del Toro och regissören Jorge Gutierrez.
Detta tecknade äventyr från producenten Guillermo del Toro och regissören Jorge Gutierrez följer Manolo, en ung man som ger sig ut på ett äventyr genom tre fantastiska världar, där han måste möta sina största rädslor. Fylld av nytolkningar av pop-hits och med en unik visuell stil är det en berättelse som uppmanar oss att fira det förflutna och se fram emot framtiden.