Deux Dollars
Kontoristen Sylvie återvänder till arbetet efter att hennes far har dött. Hon blir överrumplad på ett oväntat möte: hon erbjuds ett drömjobb framför alla kollegor. Hon pressas till att tacka ja, och sakta förstår hon vad det är som egentligen pågår.
Kontoristen Sylvie återvänder till arbetet efter att hennes far har dött. Hon blir överrumplad på ett oväntat möte: hon erbjuds ett drömjobb framför alla kollegor. Hon pressas till att tacka ja, och sakta förstår hon vad det är som egentligen pågår. Hennes kollegor spelar på lotto varje vecka och den här gången har de vunnit högsta vinsten. Men de tänker inte dela vinsten med Sylvie för hon inte var med och betalade två dollar.