Tracker
I Tracker spelar Justin Hartley rollen som Colter Shaw, en ensamvarg/överlevnadsman som strövar runt i landet som belöningsjägare, och använder sina expertkunskaper i spårning för att hjälpa privata medborgare och brottsbekämpande myndigheter att lösa alla möjliga mysterier samtidigt som han kämpar med sin egen splittrade familj. Serien är baserad på den bästsäljande romanen The Never Game av Jeffery Deaver.
Colter och Russell kämpar mot klockan för att hitta källan och stoppa den en gång för alla.
Colter jagar ledtrådar om sin pappas förflutna och träffar en man som desperat söker sin dotter.
Colter är skadad och falskt anklagad för en rad mord och måste lita på en oväntad allierad, Billie.
Colter avslöjar en tonårings illegala verksamhet med falskleg och det dubbelliv han har dolt.
Colter upptäcker ett spår av stulna läkemedel och förklädnader som avslöjar en utstuderad hämndplan.
En erfaren stuntman försvinner efter ett farligt stunt, och hans flickvän anlitar Colter.
Randy tar hjälp av Colter när en av hans närmaste vänner försvinner från sin husarrest.
Colters sökande efter en kvinna som försvunnit från ett behandlingshem tar en oväntad vändning.
Colter och Russell förenas i ett personligt uppdrag för att avslöja sin fars mystiska arbete.