Sommaren med Göran
Handlingen utspelar sig under en sommar och kretsar kring Göran, en kärlekstörstande kille som söker efter kvinnan i sitt liv. Humor och romantik bland unga ängsliga innerstadsbor i Stockholm och överklassen i Göteborgs skärgård. En våt svensk midsommarhistoria som tar sin början med jakten på den stora kärleken och kulminerar på Doddes klassiska årliga midsommarfest där intrigerna avlöser varandra.