Bröllop, begravning och dop - Filmen
I "Bröllop, begravning och dop - Filmen" följer vi familjerna Öhrn och Seger, och tar oss genom höst och vinter på väg mot julfirande och mot en nyårsafton som oundvikligen innebär ett slut på det gamla och en början på något nytt... En film om kärleken och döden, och allt däremellan.