All Inclusive
En resa till Kroatien med familjen för att fira Ingers 60-årsdag lät som en bra idé, ända tills Inger kom på sin man med att vara otrogen. När charterplanet lyfter finns bara en olycklig Inger och hennes två vuxna döttrar med på resan, ordentliga Malin och struliga Tove.
En resa till Kroatien med familjen för att fira Ingers 60-årsdag lät som en bra idé, ända tills Inger kom på sin man med att vara otrogen. När charterplanet lyfter finns bara en olycklig Inger och hennes två vuxna döttrar med på resan, ordentliga Malin och struliga Tove. Det tar inte lång tid innan systrarnas rivalitet om mamman utvecklar sig till en tävling om vem som bäst kan trösta henne.