The Stolen Girl
Tvåbarnsmamman Elisa släpper iväg sin dotter Lucia på en oplanerad övernattning hos sin nya bästa vän Josephine, strax efter att ha blivit bekant med Josephines mamma Rebecca i hennes vackra hem. Men när Elisa återvänder för att hämta Lucia nästa dag, visar det sig att huset är en tom lyxsemesterbostad och att Lucia är bortförd.
Elisa Blix, en flygvärdinna på privatflyg och upptagen tvåbarnsmamma, låter sin nioåriga dotter Lucia gå hem och leka hos sin nya bästa vän Josephine. Elisa möter som hastigast Josephines varma och vänskapliga mamma Rebecca, och lekträffen förlängs till en övernattning. Men när Elisa och hennes man Fred ska hämta Lucia nästa dag, blir deras värsta mardröm verklighet. Huset är en tom lyxsemesterbostad och Lucia har försvunnit tillsammans med Rebecca och Josephine. Polisen säger att allt som Rebecca har berättat för Elisa kan vara lögn. Händelserna utvecklas till en internationell jakt på Lucia och bevakas av Selma, en ambitiös och beslutsam utredande journalist. Man upptäcker sedan länge begravda hemligheter som kan vara nyckeln till Lucias till synes motivlösa bortförande.
Elisa låter sin dotter Lucia sova över hemma hos en ny vän. Nästa morgon är hon försvunnen.
Rebecca påstår att hon är Lucias riktiga mamma och Selma gör ett avslöjande om Elisas förflutna.
Selma upptäcker en hemlighet i Elisas förflutna som kan bli avgörande i jakten på Lucia.
Väl bevarade hemligheter ser dagens ljus när Elisa börjar en jakt mot klockan för att rädda Lucia.