Out of the Fog
Nice, södra Frankrike, 1978. På julafton får Annie får ett samtal från dottern som lämnat henne för att gå med i en kult några år tidigare. Med hjälp av polisen har Annie bara några få minuter på sig att ta reda på var hon är, rädda henne och förhindra ett massjälvmord.