Chihuahuan från Beverly Hills 3
När Papi, Chloe och valparna flyttar till ett fint hotell har lilla Rosa svårt att anpassa sig, så Papi planerar en ”Quince” för henne. Papi och polarna rycker ut när deras nya hem hotas av en rival.
Papi och hans två- och fyrbenta familj flyttar in på ett flott Beverly Hills-hotell, komplett med hund-spa. Men Rosa, den minsta valpen, känner sig bortkommen. Nu måste Papi hjälpa Rosa att hitta och glädjas åt sin inre styrka, som visar sig vara större än hon kunnat föreställa sig. Skratt, kärlek och spänning i ett svansviftande äventyr för hela familjen.