Bak met Miljuschka
I sitt helt nya program tar Miljuschka med er på en resa genom bakningens värld. Hon lagar ljuvliga rätter, och såklart även sin välkända cheesecake. I varje avsnitt visar hon hur man lätt kan skapa flera kreationer från en och samma typ av deg. Man behöver inte vara en mästerdessertkock för att baka, och Miljuschka visar detta på sitt eget råa och humoristiska vis.