Snel met Miljuschka
På 'Snel met Miljuschka' hjälper Miljuschka dig att skapa de läckraste rätterna på kortast möjliga tid. När allt kommer omkring så vet du vad som gäller: livet blir mer och mer hektiskt, ta barnen till skolan, gå till jobbet, ha tid för sport, shoppa och dessutom måste man laga mat. Miljuschka ger inspiration till de godaste, och viktigast av allt, enklaste rätterna.
Miljuschka börjar det nya året med en god och nyttig Harissa shakshuka och kycklinggryta.
Miljuschka gör två enkla recept fullproppade med vitaminer: couscoussallad och blomkålspasta.
Idag gör Miljuschka en tomat- och fänkålsoppa, med en tropisk "röra" till efterrätt.
För kryddälskare gör Miljuschka en kryddig kycklingnudelsoppa och sedan en kryddig tonfiskskål.
Idag gör Miljuschka en aptitretare av sushi-risbollar och som huvudrätt en superfood freekeh-sallad.
Idag lagar Miljuschka rotolo av zucchini, och hoppar inte över efterrätt med nyttiga brownies.
Miljuschka gör en aptitretare av rostad morotshummus, och lättrostad feta-ugnsbak till huvudrätt.
Miljuschka två rätter idag är kimchi quesadillas och grön gnocchi med aubergine-köttbullar.
Idag lagar Miljuschka en pocherad citrongräskyckling och burkar med chokladjordnötssmör-mousse.
Miljuschka lagar lättrostad palsternacka med paprikafänkålsolja och en räk-linscurry.
Miljuschka gör en nudelsallad med rostad tofu och lämnar utrymme för en mandelkaka till efterrätt.