Livsstil, Reality-tv
Den nya 24Kitchen-kocken Shirma Rouse kastar sig in i köket för att laga de godaste karibiska rätterna. På egen hand, och tillsammans med sina kända gäster, lagar hon de mest utsökta rätterna medan ni upptäcker det här speciella köket.
Den nya 24Kitchen-kocken Shirma Rouse kastar sig in i köket för att introducera er till det karibiska köket. Hon lär er hur man gör currykyckling, pastechi och Johnny cakes, och delar med sig av sina egna favoriter såsom burgare, kycklingvingar och varmkorv. Kort sagt, det finns något för alla. På egen hand, och tillsammans med sina kända gäster såsom Jandino Asporaat och Trinjtje Oosterhuis, lagar hon de mest utsökta rätterna från det här speciella köket.