Klassfesten
De tre gymnasiekompisarna Niels, Andreas och Thomas är inbjudna till den obligatoriska 25-års-klassträffen. Egentligen har Niels och Andreas inte alls lust att gå på festen, men Thomas lyckas övertala dem. Han har arrangerat värsta helgtrippen med sprit, kvinnor och ångbad. Frågan är om de verkligen kommer att överleva nattlivet i Köpenhamn - och om de överhuvudtaget kommer fram till klassträffen! Filmen är en komedi om gamla vänner som måste erkänna att man förr eller senare måste bli vuxen - i alla fall hyfsat vuxen.