Klassfesten 2: Begravningen
De tre vännerna Thomas, Andreas och Niels har återförenats för Klassfesten 2. Thomas ska äntligen gifta sig och Andreas har arrangerat århundradets svensexa – tycker han själv i alla fall. Men ett dödsfall under svensexan slungar ut de tre vännerna på en oförglömlig resa mot en begravning som de sent kommer att bli förlåtna för.
De tre vännerna Thomas, Andreas och Niels har återförenats för Klassfesten 2. Thomas ska äntligen gifta sig och Andreas har arrangerat århundradets svensexa – tycker han själv i alla fall. Men ett dödsfall under svensexan slungar ut de tre vännerna på en oförglömlig resa mot en begravning som de sent kommer att bli förlåtna för. Speed-dejting, otrohet och nära döden-upplevelser sätter deras relationer till varandra på stora prov. Frågan är om de tre vännerna tar sig helskinnade igenom resan och begravningen – och om de hinner hem till Thomas bröllop i tid. Följ med Danmarks bästa vänner på världens i särklass värsta roadtrip i Klassfesten 2.