Little Grey Wolfy. The Winter Story
I den sovande vinterskogen är allt vitt, kallt och tyst. Och Little Grey Wolfy är ensam och hungrig. Men allt förändras när han som genom ett trollslag hittar en ovanlig bok. Ett fantastiskt äventyr börjar, och världen omkring honom fylls plötsligt av ljusa färger och liv.
I den sovande vinterskogen är allt vitt, kallt och tyst. Och Little Grey Wolfy är ensam och hungrig. Men allt förändras när han som genom ett trollslag hittar en ovanlig bok. Ett fantastiskt äventyr börjar, och världen omkring honom fylls plötsligt av ljusa färger och liv. Wolfy och hans vänner bevisar att med en bok och fantasi är allt möjligt. En bok är en väg till den underbara världen. Den magiska världen, som alltid finns i närheten och är redo att öppna sina dörrar för dig, om du bara öppnar boken och öppnar ditt hjärta och dina ögon mer.