Little Grey Wolfy. Summer Party
Little Grey Wolfy drömmer om en riktig födelsedagstårta med ljus och grädde till sin fest. Men alla vet att tårtor inte växer på träd i skogen. Det är dock inget problem för hans goda vänner. Med lagarbete och vänskap försöker de göra den lilla vargens drömtårta på hans speciella dag.
Little Grey Wolfy drömmer om en riktig födelsedagstårta med ljus och grädde till sin fest. Men alla vet att tårtor inte växer på träd i skogen. Det är dock inget problem för hans goda vänner. Med lagarbete och vänskap försöker de göra den lilla vargens drömtårta på hans speciella dag. Med fantasi och kärlek lyckas de göra precis det han vill ha. Och de tar även med sig fyrverkerier!