Little Grey Wolfy. Fall Travelers
Hösten kommer och Little Grey Wolfy längtar efter att migrera med fåglarna för att undkomma vintersnön. Problemet är bara att han inte har några vingar att flyga med. Men hans goda fantasi hjälper honom. Wolfy och hans vänner flyger högt på himlen, snabbare än fåglarna, i ett snabbt litet plan, i hopp om att de ska ta sig ut i tid.