Little Grey Wolfy. Spring and Icy Drift
Våren anländer, med isdrift på floden. Två vänner, Wolfy och Hare, som glömmer bort sig när de springer i skogen, befinner sig plötsligt på ett isflak i flodforsen. Den kalla strömmen döljer många faror, men deras goda fantasi kommer till hjälp. Och nu är de inte på flaket, utan på en underbar iskall fregatt som seglar över haven.
Våren anländer, med isdrift på floden. Två vänner, Wolfy och Hare, som glömmer bort sig när de springer i skogen, befinner sig plötsligt på ett isflak i flodforsen. Den kalla strömmen döljer många faror, men deras goda fantasi kommer till hjälp. Och nu är de inte på flaket, utan på en underbar iskall fregatt som seglar över haven. Men det finns fara framöver när de modiga kaptenerna och deras båt närmar sig ett vattenfall.