De stora kattdjurens kamp
Vilken stor katt är bäst? Här ställs lejon, tigrar och geparder mot varandra. När allt är över krönas en art till Storkatts-vinnare - den ultimata kungen av katter. Specialisten på stora katter, Boone Smith, skapar utmaningar för att testa varje art i den här unika tävlingen. Allt kan hända i De stora kattdjurens kamp.