Escape to Papua New Guinea
Res nedför Sepikfloden, där avlägsna stammar envist bevarar sin uråldriga krokodilkult. Under ytan myllrar korallreven av marint liv. Detta är en utforskning av gammaldags kultur och orörd natur, från heliga ritualer på land till olika ekosystem under ytan.