Escape to Mauritius
Under det turkosa vattnet runt Mauritius frodas ett fantastiskt ekosystem som speglar öns harmoniska kultur. Guidad av öns mest berömda legend, en mystisk flicka under havet, suddar denna poetiska resa ut gränsen mellan myt och verklighet och avslöjar den känsliga balansen mellan livet på land och i vattnet.