Escape to Vanuatu
Mitt i södra Stilla havet erbjuder Vanuatu en sällsynt glimt av en värld orörd av modern utveckling. Utforska ett paradis med en aktiv vulkan och välkomnande samhällen där uråldriga traditioner och en djup harmoni med naturen fortfarande är ett sätt att leva.