King Tut In Color
Upptäckten av Tutankhamuns grav visas för första gången i färg, tack vare färgläggning av de svartvita filmerna och fotografierna.
Hundra år efter världens största arkeologiska fynd av Tutankhamuns grav hittades, kan vi nu uppleva det igen och ännu en gång häpnas i färg. Tack vare den senaste färgläggningstekniken som använder historisk forskning för att ge liv åt Howard Carters Egypten.