Gruvorna i Norr
Genom de övergivna gruvorna i Coron-området ekar vissa nätter fortfarande de tysta skriken från kolgruvarbetare som begravdes levande under den värsta gruvkatastrofen i Europa, vilket ägde rum i Courrières 1906.