Extraordinary
Välkommen till en värld där alla över 18 år utvecklar en superkraft. Alla utom 25-åriga Jen, som känner sig kvarlämnad. Som tur är håller Jens rumskompisar – Carrie, Kash och en mystisk hemlös katt, henne från självömkan. På drift i en stor, förvirrande värld och med endast lite hopp och stor desperation, påbörjar Jen sin resa för att hitta sin möjliga superkraft. Men genom att göra det, kan hon kanske upptäcka glädjen med att bara vara rätt okej.