Runaway Jury
Usta öykücü John Grisham'dan; Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack ve Rachel Weisz'ın oynadığı bir gerilim filmi. Jüriyi etkilemeye çalışan biri, bir jüri üyesiyle ve istediği kararı "aldıracağını" iddia eden gizemli bir yabancıyla amansız bir oyuna girişir. Sürprizin eksilmediği bu macerada, cinayetler ve kirli milyonlar konuşulmaya başlanır.