Dante's Peak
Doğanın benzersiz gücü ve insanoğlunun sağ kalmak için sonsuz iradesi konulu aksiyon yüklü bu hikayede Pierce Brosnan ve Linda Hamilton oynuyorlar. Kuzey Batı Pasifiğin şirin ve küçük kasabası Dante's Peak'te olağan üstü sismik hareketlilik saptandığında, yanardağ uzmanı Harry Dalton'a (Brosnan) konuyu araştırma görevi verilir.