Good Morning, Vietnam
Robin Williams, Ordu DJ'i Adrian Cronauer rolünde bir komedi performansı sunuyor. Radyoda bir sabah programı sunması için Vietnam'a gönderilen Cronauer'ın eğlenceli yorumları, sahadaki askerler tarafından çok beğenilir ,ama her işi kuralına göre yapan üstleri tarafından baş belası olarak görülür.