Emergence
Gizemli bir kazanın alanının yakınında bulduğu, neler olduğunu hatırlamayan küçük bir çocuğu evine alan bir emniyet amirinin hikayesi. Soruşturma onu hayal ettiğinden daha büyük bir komplonun içine çeker ve her şeyin merkezinde çocuğun kimliği yatar.