Dragon Around
Chip ve Dale, Donald hantal buharlı kazıcısını eline alıp ağaçların arasından bir yol açmaya çalıştığında tıpkı eski şövalyeler gibi savaşa hazırlanırlar. Zırh olarak bir ton balığı konservesi ve mızrak olarak da bir şapka iğnesi ile "ejderhayı" durdurmak için ne gerekiyorsa yapacaklardır. Hurdalık için ortaçağ savaşında kim galip gelecek?
Bir peri masalı kitabında kaybolan Dale, vahşi bir ejderhayla savaşmanın nasıl bir şey olabileceğini hayal ediyor ve Donald sayesinde yakında öğrenecek. Donald iri buharlı kazıcısını yerine yerleştirip yeni bir otoyol için ağaçların arasından bir yol açmaya çalışırken, Chip ve Dale tıpkı eski şövalyeler gibi kendilerini savaşa hazırlar. Zırh olarak bir ton balığı konservesi ve mızrak olarak da bir şapka iğnesi ile Chip, güvenilir atı Dale'in üstünde savaşa girer. Ama biraz hızlı düşünen Donald, sahte ejderhasını engel tanımaz hale getirir. Hurdalık için ortaçağ savaşında kim galip gelecek?